شناسهٔ خبر: 147538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آئین تجلیل از بازنشستگان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام برگزار شد

تجلیل بازنشستگان در راستای تقدیر از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر جمعی از زحمت کشان حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان که پس از سالها خدمت به افتخار بازنشستگی نائل شدند مراسمی با حضور مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام در آئین تجلیل از بازنشستگان این اداره کل، اظهار کرد: شان، مقام و جایگاه بازنشستگان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان به دلیل تلاشهایی که طی سالیان برای این مملکت کشیده شده است، همیشه مورد احترام و تکریم واقع خواهند شد.

سیدزاهدین چشمه خاور گفت: این مراسم  فرصتی ارزشمند برای دیدار همدیگر است و ما این دیدارها را ارج می نهیم و منتظر دیدگاهها و نظرات سازنده شما در پیشبرد اهداف این اداره کل هستیم.

وی با اشاره به خدمات صادقانه کارکنان بازنشسته  این اداره کل که 30 سال از بهترین دوران عمر خود را صرف خدمت به جامعه نموده اند، تقدیر کرد و افزود:  ما قدردان تلاشهای گذشته شما برای بخش راهداری و حمل ونقل استان هستیم و حضور مستمر شما در باعث شادی و شعف همه خواهد بود.

چشمه خاور در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه کارکنانی که به تازگی بازنشسته شدند، گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و بازنشستگان، گنجینه ارزشمند و سرمایه اجتماعی هر کشوری محسوب می‌شوند.

 در پایان از بازنشستگان این اداره کل  با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل و قدردانی شد.