شناسهٔ خبر: 147617 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر:

۲ هزار و ۳۳۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شوشتر تایید نهایی شدند

مسکن شوشتر رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: در این شهرستان ۲ هزار و ۷۸۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۰ نفر پالایش و تایید نهایی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمدرضا بهادری در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن شوشتر اظهار کرد: از ابتدای طرح تاکنون در این شهرستان ۲ هزار و ۷۸۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۰ نفر پالایش و تایید نهایی شده‌اند.

وی افزود: همچنین ۴۵۷ نفر دیگر نیز در مرحله بررسی استعلام نهایی هستند که در صورت تایید به دیگر افراد تایید شده می‌پیوندند و کار تخصیص زمین برای ساخت واحدهای آن‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر با اشاره به بحث تخصیص زمین برای طرح جوانی جمعیت گفت: در این زمینه ۱۹۵۵ متقاضی در شهرستان وجود داشته که برای ۶۰۴ نفر تشکیل پرونده شده است و حدود ۱۳۵۱ نفر نیز در مرحله انتظار بررسی استعلامات هستند.

بهادری عنوان کرد: در بحث نهضت ملی یک پروژه ۱۰۰ واحدی در دست ساخت است که حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کارگزار آن ستاد فرمان اجرایی حضرت امام است.

وی بیان کرد: این طرح در قالب یک فاز در حال انجام است و برای باقی اجرای طرح نهضت ملی ۸۰ هکتار زمین در بخش شمالی مسکن مهر شوشتر در نظر گرفته ایم و نقشه آن نیز تهیه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: همچنین با توجه به دریافت سند و مجوزات لازم این زمین، در حال آماده سازی آن برای آغاز ساخت و ساز واحدها هستیم.

بهادری عنوان کرد: در مسکن مهر نیز تعهد شهرستان شوشتر ۴ هزار و ۱۶۰ هزار واحد بوده است که تقریبا همه این واحدها تکمیل شده‌اند و فقط ۸۰ واحد فاقد متقاضی و تعیین تکلیف نشده داریم که مشکلات این واحدها را نیز حل خواهیم کرد.