شناسهٔ خبر: 147747 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همکاری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توسعه فضای آموزشی و پژوهشی در راستای ارتقای علمی در کانون توجه راه و شهرسازی آذربایجان غربی بوده و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزهلو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مسوولان دانشگاه صنعتی ارومیه اظهار کرد: دانشگاه می‌تواند شناسنامه توسعه استان باشند و تلاش بر این است که با رفع موانع زمینه پیشرفت دانشگاه، ارتقاء سطح علمی آن فراهم شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه با در اختیار داشتن اعضای هیئت‌علمی توانمند در حوزه مهندسی عمران، معماری، شهرسازی و سایر رشته‌ها می تواند دستاوردهای پژوهشی و طرح‌های موفق فراوانی در حوزه راه و شهرسازی ایفا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تعامل و همکاری اداره کل راه وشهرسازی با دانشگاه، سازندگی و نوآوری را به همراه خواهد داشت و می توان زمینه شکوفایی بیشتری را در این بخش شاهد بود.

حمزه لو در خصوص تامین مسکن کارکنان دانشگاه، بیان کرد: تامین مسکن در راستای خانه دار کردن آحاد جامعه در اولویت راه و شهرسازی است و اجرای طرح نضهت ملی مسکن این فرصت را فراهم می کند و تمام آحاد جامعه می توانند از آن بهره مند شوند.