شناسهٔ خبر: 147789 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت ۳۲ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های ایلام

ثبت بیش از ٣٠ میلیون تردد در سطح محورهای استان هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: بیش از ۳۲ میلیون و ۶۵ هزار تردد وسابل نقلیه در نیمه نخست سال جاری در جاده‌های این استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: از این میزان تردد وسایل نقلیه ۲۷ میلیون و ۹۹۴ هزار و هشت تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به نیمه نخست سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت سه میلیون و ۶۶۰ هزار و ۳۵ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: در این مدت، مسیر چوار - ایلام با یک میلیون و ۸۶۲ هزار و ۹۵۹ تردد و مسیر ایلام - سرابله نیز با یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۸۶۵ پرترددترین محورها بوده است.

چشمه خاور بیان کرد: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۶ دستگاه تردد شمار در سطح راه های استان فعال است.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در میان بگذارند.