شناسهٔ خبر: 148002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان خبر داد:

رفع تصرف از ۴۵ هکتار از اراضی دولتی در دزفول

حفاظت اراضی خوزستان رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان از جلوگیری از تملک غیر قانونی ۴۵ هکتار از اراضی دولتی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، آناهیتا شیوا با اشاره به رفع تصرف از اراضی دولتی اظهار کرد: در راستای حفاظت و صیانت از اراضی دولتی و با تهیه لوایح و دفاعیات شایسته و پیگیری های قضایی توسط اداره امور حقوقی و دعاوی از تملک غیر قانونی به میزان ۴۵هکتار از اراضی دولت جلوگیری بعمل آمد.

وی افزود: در این پرونده با تلاش مجموعه حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رای به سود این اداره کل صادر شد.

رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص ارزش ریالی این اراضی گفت: ارزش کارشناسی شده اراضی مورد نظر افزون بر۳۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی از همکاری و پیگیری های مقامات قضایی استان و تلاش و مساعدت مقامات نظامی و انتظامی استان برای بازگشت این اراضی به مالکیت دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان اظهار داشت: این اداره کل در راستای حفاظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می گیرد تا به بهترین نحو از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.