شناسهٔ خبر: 148085 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸ مصوبه برای اصلاح نقاط حادثه خیز شهرستان خوانسار

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از راه‌های مواصلاتی خوانسار ۸ مصوبه برای اصلاح نقاط حادثه خیز این شهرستان تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ رضا اکبری در بازدید از راه‌های مواصلاتی و برون شهری خوانسار گفت: در این بازدید مشکلات، نواقص و نیازمندی‌های محور گلپایگان به دامنه بررسی و هشت مصوبه برای اصلاح نقاط حادثه خیز مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: احداث ۷ کیلومتر روشنایی، نصب نیوجرسی، روکش آسفالت و رفع چند نقطه حادثه خیز در این محور و اختصاص اعتبار و تکمیل ساختمان جدید اداره راهداری خوانسار همراه با ساخت سوله برای انبار شن و نمک از جمله مصوبات این بازدید بود.

وی با اشاره به دریافت مجوز واردات ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و تامین ۶۰۰ دستگاه از تولید کنندگان داخلی گفت: با توجه به شرایط کوهستانی این منطقه و برف گیر بودن محورها یک دستگاه ماشین آلات راهداری و یک دستگاه کامیون به راهداری خوانسار اختصاص خواهد یافت.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به شناسایی بیش از ۸۸۷ نقطه پر حادثه در کشور افزود: محورخوانسار به شهر ویست نیز چند نقطه حادثه خیز و پیچ نامناسب دارد که تعریض و ایمن سازی این محور که ارتباط چند روستا به شهر خوانسار را نیز برقرار می‌کند در دستور کار قرار می‌گیرد.

اکبری با تاکید بر اصلاح راه‌های روستایی گفت: شهر خوانسار کمربندی ندارد و خودروهای سنگین و سبک از داخل شهر عبور و موجب آسیب جدی به پوشش آسفالت شده اند که مقرر شد قیر برای اصلاح آسفالت این مسیرها در اختیار شهرداران قرار گیرد.