شناسهٔ خبر: 148139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان با وزیر راه و شهرسازی:

اهتمام راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در آماده سازی اراضی و ساخت شهرک‌های مسکونی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های آماده سازی برای ساخت شهرک‌های مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن به جد در آذربایجان‌غربی دنبال می‌شود و این اداره کل اهتمام ویژه‌ای در اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در حاشیه نشست تخصصی نهضت ملی مسکن در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: تولید مسکن و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی در اولویت بوده و تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

 وی افزود: توسعه زیر ساخت های مسکن ارزان در قالب شهرک سازی و توسعه شهرک‌ها از برنامه‌های مهم  بوده که در این بخش فعالیت‌های مناسب و قابل توجهی در آذربایجان‌غربی انجام شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش شهرک سازی ۳ هزار و ۸۶ هکتار زمین در هفت شهر  آذربایجان‌غربی در دست مطالعه و امکان سنجی برای شهرک سازی است و روند ایجاد شهرک‌های جدید مسکن تسریع می‌یابد. 

 حمزه‌لو افزود: سهمیه آذربایجان‌غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود.