شناسهٔ خبر: 148181 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با انجام مراسم قرعه کشی؛

زمین برای ساخت ۲۱۰ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن ورزنه واگذار شد

محمد هادی فرازبخت و جلسه قرعه کشی اصفهان دومین مرحله قرعه کشی برای واگذاری زمین ویلایی به ۲۱۰ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم دومین مرحله قرعه کشی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ورزنه برای اختصاص و تحویل زمین به متقاضیان واجد شرایط این شهرستان برگزار شد.  

محمدهادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان در این باره اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای مسکن استان، تعداد ۲۲۷ پلاک زمین جهت طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ورزنه تحویل داده شد.  

وی افزود: با توجه به واریز وجه از سوی ۲۱۰ متقاضی واجد شرایط، در حال حاضر قرعه کشی پلاک های زمین برای این متقاضیان انجام و زمین ها به آنان اختصاص یافت.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: پیش از این در مرحله قبلی نیز مراسم قرعه کشی برای اختصاص زمین به ۴۸۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه انجام و زمین ها به متقاضیان واگذار شده است.  

وی بیان کرد: برای تامین زمین مابقی متقاضیان تایید نهایی شده در این شهرستان نیز اقدامات لازم در دست انجام است و پس از تصویب و ابلاغ نقشه طرح تفکیکی اراضی ۵۱ هکتاری الحاقی، در مرحله بعدی به این متقاضیان زمین واگذار می‌شود.  

گفتنی است: با توجه به موقعیت جغرافیایی، شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی، در برخی از شهرهای استان اصفهان که با کمبود زمین نیز مواجه نیستند، این امکان وجود دارد که واحدها به صورت ویلایی و تک واحدی ساخته شود.