شناسهٔ خبر: 148194 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد؛

نشست هم اندیشی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان

سید جعفر حجازی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در راستای اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن نشستی را با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان برگزار کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، نشست هم اندیشی مسعود بیات‌منش، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، با هدف بررسی پروژه های در دست اجرای نهضت ملی مسکن و در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح با سید جعفر حجازی ،رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، برگزار شد.

بیات منش گفت: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از توانایی و ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان دو دستگاه کارگزار بهره می گیرد.

وی گفت: اجرای طرح نهضت ملی در استان خوزستان از سال‌های گذشته آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: پروژه ۴۹۲ واحدی نهضت ملی در منطقه فرهنگ شهر اهواز که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بعنوان کارگزار در حال ساخت است و در زمان حاضر بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیات منش اضافه کرد: در استان خوزستان بیش از ۱۰هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در ماه‌های اخیر با برگزاری نشست‌های متعدد و ابلاغ مستمر دستورالعمل‌های وزارت راه و شهرسازی به شهرستان های هدف، در زمینه شتاب بخشی به این طرح تلاش فراوانی داشته و یکی از اقدامات مهم و سازنده برای اجرای هرچه بهتر این طرح بزرگ ملی، استفاده از ظرفیت و دانش متخصصان، نخبگان، دانشگاهیان و مهندسان برجسته استانی و کشوری است.

بیات منش برای رفع مسائل و مشکلات این طرح در استان جلسات متعددی را با مسئولان و مدیران دستگاه های مرتبط با انجام این طرح بزرگ ملی برگزار کرده است.

سید جعفر حجازی، نیز به عنوان یکی از مسئولان عالی رتبه استان که پیش از این سابقه سکانداری استانداری خوزستان را برعهده داشته است، در زمان حاضر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان است که به عنوان یکی از دو کارگزار طرح نهضت ملی مسکن  در استان با اداره کل راه و شهرسازی خوزستان همکاری و تعامل نزدیک دارند.