شناسهٔ خبر: 148205 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ترویج اقامه نماز صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه عکس نماز توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان

برگزاری نمایشگاهی باموضوع نماز در حسینیه امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز جمعه شهر همدان نمایشگاه عکس با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در محل اقامه نماز جمعه همدان بر پا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با حضور درمحل نماز جمعه این هفته همدان در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان  در راستای توسعه و ترویج  فرهنگ اقامه نماز اقدام به برگزاری  این نمایشگاه نموده  که مورد استقبال نمازگزاران قرار گرفته است.

وی اظهار داشت این نمایشگاه به همت شورای اقامه نماز اداره کل راهداری با همکاری ستاد نماز جمعه شهر همدان برگزار شده و برای این نمایشگاه سی تابلو با موضوع نماز ، راهدار و عفاف و حجاب در معرض عموم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این اداره کل با فعالیتهای ابتکاری  و آموزش مستمر و چشمگیر خود از جمله آموزش در مدارس، حاشیه جاده‌ها ، کلاسهای ویژه رانندگان حمل و نقل جاده‌ای و کارکنان خود در این نمایشگاه با ارایه تصاویر  سعی در انعکاس فعالیتهای گوناگون در این زمینه را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان همدان تصریح کرد: این اداره در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز از برترین‌های استان است و  عملکرد این اداره از حیث کسب توانایی لازم و دستیابی به نتیجه مطلوب در فعالیت‌های استانی مانند برگزاری دو پویش همراهان سفر نوروز و راه نجات ویژه اربعین موفق به کسب رتبه برتر شده است.

وی اضافه کرد: این اداره کل در سال گذشته در راستای ترویج فرهنگ نماز  اقدام به  تولید ،ساخت و انتشار کلیپ، موشن گرافی ، بروشور ،تراکت، پوستر و بنرهای مرتبط با موضوع نماز کرده است و  در اتوبوس‌های بین شهری و ترمینال‌های مسافربری برای  مسافران ارائه نموده است.