شناسهٔ خبر: 148210 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سامانه سامد جهت پاسخگویی به تماس های مردمی 

سامانه ۱۱۱ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل سامانه سامد پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان امروز یکشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۰ با حضور درسامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به سوالات و تماس های شهروندان پاسخ داد.

سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) بهترین وسیله ارتباط بی‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، به نحو ملموس تری آگاه شوندو برای رفع آن تدابیر بهتری را اتخاذ کنند.

شایان ذکر است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است بطوریکه تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.