شناسهٔ خبر: 148631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۶ ماه گذشته انجام شد؛

تسطیح و تیغ‌زنی ۱۳۵ کیلومتر از حریم راه‌های فرعی و روستایی بخش زنجانرود

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجانرود گفت: ۱۳۵ کیلومتر از حریم راه‌های فرعی و روستایی زنجانرود در ۶ ماهه گذشته تسطیح، تیغ‌زنی و قنوسازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)، میثم زارعی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در بازدید از محور نیک‌پی_ماه‌نشان با بیان اینکه در مدت یادشده به منظور انجام عملیات راهداری اضطراری، ۲۰ کیلومتر از این محور و مجموعا ۱۳۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی این شهرستان تیغ‌زنی،حریم‌زنی و قنوسازی شده، گفت: حریم‌زنی، تیغ‌زنی و قنوسازی محورهای شریانی و اصلی نیز در دستور کار قرار دارد که تا پایان فصل کاری به پایان خواهد رسید، منظرآرایی محورهای شریانی و اصلی نیز مدنظر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه گذشته ۲۰ کیلومتر از محور نیک‌پی_ماه‌نشان توسط راهداران تیغ‌زنی، تسطیح و قنوسازی شده است، افزود: همچنان این اقدامات با اهتمام بیشتر در حال انجام است.

گفتنی است، پیش از این سایر اقدامات مهم حوزه راهداری، همچون لکه‌گیری، شانه‌سازی، کوه‌بری، افزایش فاصله دید، نصب تابلوهای اطلاعاتی و راهنمایی و رانندگی، اصلاح طرح هندسی تقاطع‌ها و احداث پارکینگ انتظار در محورهای فرعی و روستایی انجام شده است.