شناسهٔ خبر: 148658 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

ممنوعیت فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

راه و شهرسازی گلستان سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و می‌تواند منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از پروژه‌ها شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، علی اکبر حسام، سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با هدف تولید و عرضه مسکن و همچنین خانه دار شدن اقشار مختلف در کشور در حال اجرا است.

وی افزود: بر اساس طرح نهضت ملی مسکن افراد واجد شرایط می توانند از تسهیلات مسکن و زمین رایگان و ارزان قیمت که دولت در اختیار آن ها قرار داده استفاده کنند.

حسام با بیان اینکه برخی افراد به صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند، گفت: مبادرت به خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به صورت وکالتی به استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است.

سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان افزود: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح های حمایتی تامین مسکن، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته اند را به همراه دارد.