شناسهٔ خبر: 148691 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره خبر داد:

اتمام زیرسازی ۵ کیلومتر راه روستایی اسلام‌آباد- فیله‌ورین در خرمدره

راهداری زنجان رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره از اتمام عملیات زیرسازی راه روستایی اسلام‌آباد_ فیله‌ورین به طول ۵ کیلومتر در شهرستان خرمدره خبر داد.

به گزارش روابط پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، مهدی دهقانی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره، اظهار کرد: در حال حاضر بستر کوبی، اجرای لایه‌های رگلاژی، کانال‌کنی، خاکبرداری، اصلاح قوس قائم، افزایش عرض جاده، بسترسازی و زیرسازی راه روستایی فیله‌ورین_اسلام‌آباد به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: با تکمیل عملیات و آسفالت و بهره‌برداری از این پروژه، بیش از ۲۵۰ خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب برخوردار خواهند شد.

دهقانی افزود: در صورت تامین اعتبار، آسفالت این محور نیز در دستور کار قرار می‌گیرد. رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرمدره گفت: این محور یکی از محورهای مهم شهرستان خرمدره است که با تکمیل آسفالت این محور علاوه بر تسهیل در تردد، شاهد افزایش ارتباط بین استان‌های قزوین، گیلان و زنجان خواهیم بود که این امر نقش بسزایی در رونق اقتصاد و گردشگری شهرستان دارد.