شناسهٔ خبر: 148709 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی قطعه‌ای دیگر از محور ارتباطی ریحان آباد، شهرک صنعتی تا پادگان المهدی

دکتر حمزه لو معاون فنی و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات تعریض و بهسازی ۱.۲ کیلومتر دیگر از محور ارومیه – ریحان آباد – شهرک صنعتی تا پادگان المهدی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، شهرام فتحی معاون فنی و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام آغاز عملیات اجرایی قطعه‌ای دیگر از محور ارتباطی ریحان آباد، شهرک صنعتی تا پادگان المهدی گفت: برای اجرای این طرح ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و مدت اجرای قرارداد ۹ ماه است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تبدیل راه فرعی به راه اصلی بوده تا ترددها به خصوص تردد اهالی منطقه تسهیل شود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون عملیات بهسازی و تعریض بیش از ۶ کیلومتر از محور ارومیه – ریحان آباد – شهرک صنعتی تا پادگان المهدی به اتمام رسیده و این محور زیر بار ترافیک رفته است.

فتحی افزود: وضعیت نامناسب محور ارتباطی شهرک صنعتی تا پادگان المهدی منجر به اعتراض اهالی و کارکنان شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه شده بود که در این راستا عملیات بهسازی این محور با جدیت دنبال شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح بهسازی ورودی و خروجی روستاهای منطقه در مسیر انجام گرفته تا مشکلی برای روستاییان و اهالی ایجاد نشود.