شناسهٔ خبر: 148716 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

با تلاش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار می‌شود؛

وبینار تخصصی" کاربرد دستگاه نفوذ سنج مخروطی دینامیکی ( DCP) در ارزیابی روسازی راه‌ها"

وبینار مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از برگزاری دوره آموزشی کاربردی دستگاه نفوذسنج مخروطی دینامیکی (DCP) ارزیابی روسازی راه‌ها، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، الهام زمانی‌فر مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این شرکت به منظور اهداف کلان آموزشی خود برای ارائه خدمات فناورانه و مردم پایه و ارتقای دانش فنی جامعه مهندسان و فعالان عمرانی کشور،  برگزاری وبینارهای علمی تخصصی نیم سال دوم را با برگزاری ۷ دوره آموزشی آغاز کرده که نخستین دوره آن با عنوان " کاربرد دستگاه نفوذسنج مخروطی دینامیکی (DCP) ارزیابی روسازی راه‌ها " به زودی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: این سمینار آموزشی برای تمامی پیمانکاران، کارفرمایان، دانشجویان ، کارشناسان فنی دستگاه‌های اجرایی و جامعه مهندسین سراسر کشور به صورت مجازی در روز دوشنبه ۸ آبان از ساعت ۹ الی ۱۱ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

زمانی‌فر ادامه داد: در این دوره آموزشی موضوعاتی چون مروری بر دستگاه نفوذ سنج مخروطی دینامیکی ( DCP)  در ارزیابی روسازی راه‌ها، خروجی‌های آزمون و نرم افزارهای تحلیل و تهیه گزارش و جمع بندی نتایج آزمون توسط مهندس بامداد تدریس خواهد شد.

به گفته وی، علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره با ورود به آدرس ac.tsml.ir/seminr۱  به این دوره آموزشی دسترسی پیدا کنند.