شناسهٔ خبر: 148903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی روند اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی

آذربایجان غربی روند اجرایی طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی با حضور مدیر منطقه شمال غرب سازمان ملی زمین مسکن بررسی و بر روند اجرای سریع این طرح‌ها تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  راستگو مدیر منطقه شمال غرب سازمان ملی زمین مسکن در پایش برنامه اجرایی از عملکرد درخشان استان در طرح نهضت ملی مسکن تقدیر و تشکر کرد.

 راستگو افزود: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در عملیات آماده سازی و ثبت پروژه های آماده سازی در سامانه سیام جز استانهای پیشرو بوده و روند عملیات اجرایی آماده سازی و تهیه طرحهای تفکیکی و آماده سازی بسیار مطلوب می باشد.

رییس اداره نظارت بر طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری در این بازدید گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان با جدیت دنبال می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

تورج طیبی فر افزود: تاکنون اراضی مورد نیاز ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی شناسایی و تامین شده است تا روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با سرعت اجرایی گردد.

وی افزود: در بخش مساکن مهر نیز تنها ۶۳۶ واحد باقی مانده مسکن مهر در آذربایجان‌غربی است که این واحدها نیز تا پایان امسال تعیین و تکلیف می‌شوند.