شناسهٔ خبر: 148961 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی باوی:

متقاضیان دریافت تسهیلات زمین طرح جوانی جمعیت در باوی ۲۳۸ نفر هستند

باوی رئیس اداره راه و شهرسازی باوی گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت این شهرستان ۲۳۸ نفر هستند که تاکنون درخواست ۴۹ نفر تایید نهایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، محمدتقی سراجیان با اشاره به اجرای طرح جوانی جمعیت، در شهرستان باوی بیان کرد: در این طرح جوانی جمعیت، زمین در قطعات ۲۰۰ متری به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.

وی از الحاق ۴۰ هکتار زمین به محدوده شهرستان باوی خبر داد و گفت: با این اقدام مشکل زمین برای اجرای طرح جوانی جمعیت در شهرستان باوی برطرف خواهد شد و حتی می‌توان بخشی از این اراضی را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفت.

رئیس اداره راه و شهرسازی باوی با اشاره به سیلاب سال ۱۳۹۸ استان خوزستان بیان کرد: همچنین سه هکتار زمین از محل اراضی دولت به مردم سیل‌زده این شهرستان اختصاص یافت که اراضی مربوطه در شهر شیبان قرار دارند.

سراجیان در ادامه به اقدامات انجام شده در خصوص طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اشاره کرد و گفت: از مجموع ۲ هزار و ۴۴۹ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن، تاکنون درخواست ۱۰۲ نفر تایید نهایی شده‌ است و بررسی پرونده دیگر متقاضیان همچنان در حال انجام است.