شناسهٔ خبر: 149003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از استان سیستان و بلوچستان 

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر مسافر توسط ۱۴۲ هزار و ۵۰۹ ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی طی ۷ ماهه گذشته سال جاری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری اظهار کرد: این میزان رشد ۱۰ درصدی در تعداد مسافر و افزایش ۶ درصدی در تعداد سفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته را داشته است. 

وی در ادامه افزود: از این میزان جابه‌جایی مسافر،۹۳۱ هزار و ۳۱۲ نفر درون استانی (۵۱ درصد) و  ۹۰۵ هزار و ۸۱۴ مسافر به مقاصد برون استانی(۴۹درصد) بوده است. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوجستان تصریح کرد: شهرستان زاهدان، سهم ۸۶ درصدی در جابه‌جایی مسافر را طی هفت ماهه سال جاری داشته است. 

باقری یادآورشد: در حال حاضر ۶۴ شرکت حمل و نقل مسافر،۲ هزار و ۳۷۰ راننده فعال و بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس در حوزه‌ی تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.