شناسهٔ خبر: 149018 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفری به استان کرمانشاه انجام شد؛

بازدید از سایت موقت مسافری پایانه مرزی شوشمی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی

غلامحسین دغاغله مدیر کل دفتر سرمایه گذاری، نظارت بر بهره برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از سایت موقت مسافری پایانه مرزی شوشمی و مجتمع‌های خدمات رفاهی محورهای مواصلاتی شهرستان‌های روانسر، جوانرود و پاوه در استان کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) غلامحسین دغاغله در سفری به استان کرمانشاه ضمن بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان، از سایت موقت مسافری پایانه مرزی شوشمی بازدید کرد و گفت: بازگشایی مرز شوشمی روی مسافران، مزایای اقتصادی، فرهنگی، گردشگری و … فراوانی برای پاوه، منطقه اورامانات و استان کرمانشاه دارد. 

وی گفت: با راه‌اندازی سایت موقت مسافری پایانه مرزی شوشمی، تردد مسافرین تسهیل شده است. 

دغاغله با اظهار امیدواری نسبت به تکمیل فرآیندهای نهایی این پایانه مرزی در شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور گفت: با اجرای فاز اصلی این پایانه شاهد رونق هرچه بیشتر این گذرگاه مرزی خواهیم بود. 

وی در سفر خود به استان کرمانشاه از چند مجتمع خدمات رفاهی در بزرگراه کربلا محور اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) و مجتمع‌های خدمات رفاهی محورهای مواصلاتی شهرستان‌های روانسر، جوانرود و پاوه بازدید کرد و از آمادگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در جهت همکاری برای احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی خبر داد.