شناسهٔ خبر: 149257 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع تصرف ۳ هزار متر مربع اراضی ملی گچساران

رفع تصرف مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از سال گذشته تا کنون رفع تصرف ۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع اراضی در گچساران انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)،محمد راستا مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: مبارزه با متخلفان اراضی ملی در راه و شهرسازی ادامه دارد.

وی بیان کرد: راه و شهرسازی در راستای قانون رفع تصرف اراضی اقدامات لازم را انجام می دهد و با متخلفان برخورد می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: امروز نیز در همین راستا ۳ هزار متر مربع از اراضی مسکونی واقع در تپه آفتابگردان این شهرستان تخریب و رفع تصرف شد.

راستابا اشاره به اینکه این اقدامات توسط یگان حفاظت راه و شهرسازی انجام شده.عنوان کرد: ارزش این میزان اراضی افزون بر ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: از سال گذشته تا کنون رفع تصرف ۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع اراضی در گچساران انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: از این‌ میزان ۵ هزار و ۱۰۰ متر مربع در سالجاری رفع تصرف شده است.

راستا عنوان کرد: این میزان اراضی تجاری و مسکونی در محلات تپه آفتاب گردان، جاده پازنان، محوطه مسکن مهر، بلوار گلستان، ترابری قرار داشته که ساخت و سازهای آنها در مرحله فنداسیون و یا دیوار چینی تخریب شده است.

وی افزود:در حال حاضر در راستای رفع تصرف اراضی ۱۹ پرونده برای متخلفان در راه و شهرسازی گچساران تشکیل گردیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: در همین راستا ۳ مورد تخلف نیز بر ای آن رای قطعی صادر گردیده و به زودی تخریب قانونی در آنها انجام می شود.

راستا بیان کرد: دو مورد آنها در محله کارکنان شمالی دولت به صورت خانه کامل می باشند که به دلیل قرار داشتن زمین آنها در نهضت ملی حکم تخریب صادر شده است.