به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (همدان)، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان امروز شنبه ۱۳ آبان ماه در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری همدان حاضر و به سئوالات، درخواستها، گزارشات، شکایات، طرحها و انتقادات مردمی و پیمانکاران بخش راهداری استان پاسخ گفت.
در طی این نشست که از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به مدت ۲ ساعت برگزار شد مدیر کل ،معاون راهداری و معاون حمل و نقل به سوالات و انتقادات مردم که بیشتر در خصوص موضوعات حوزه راهداری و حمل و نقل بود، پاسخ دادند.
شایان ذکر است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است بطوریکه تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.