شناسهٔ خبر: 149272 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در سامانه سامد جهت پاسخگویی به تماس های مردمی

حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در سامانه سامد جهت پاسخگویی به تماس های مردمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با حضور در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) بی‌واسطه به سئوالات و درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (همدان)،  مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان همدان امروز شنبه ۱۳ آبان ماه در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) استانداری همدان حاضر و به سئوالات، درخواست‌ها، گزارشات، شکایات، طرح‌ها و انتقادات مردمی و پیمانکاران بخش راهداری استان پاسخ گفت.

در طی این نشست که از ساعت ۹  تا ۱۱ صبح به مدت ۲ ساعت برگزار شد مدیر کل ،معاون راهداری و معاون حمل و نقل به سوالات و انتقادات مردم که بیشتر در خصوص موضوعات حوزه راهداری و حمل و نقل بود، پاسخ دادند.

شایان ذکر است سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است بطوریکه تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) مطرح و پیگیری کنند.