شناسهٔ خبر: 149348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اختصاص ۵ میلیارد ریال برای انجام طرح‌های پژوهشی راه و شهرسازی استان اصفهان

مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح‌های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص داوری طرح‌های پژوهشی ارسال شده به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اظهار کرد: در سال جاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح‌های پژوهشی درنظر گرفته شده است.  

وی افزود: در این راستا پروژه‌ای با عنوان مزیت‌های ترانزیتی استان اصفهان با تحلیل کریدور بین المللی شمال - جنوب مصوب و از دانشگاه‌های شهید بهشتی تهران، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان و چندین دانشگاه دیگر پروپزوال پیشنهادی اخذ شد.  

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در این رابطه جلساتی با هدف بررسی پروپزوال برگزار شد که با نظر داوران در آینده نزدیک یکی از پروپزوال‌ها مصوب و نهایتا انعقاد قرارداد انجام می‌شود.  

سینایی خاطرنشان کرد: هدف نهایی این پروژه اخذ ۲۰ نمونه مطالعات طرح توجیهی مقدماتی (Pre-FS) برای پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری است که متعاقب آن برنامه ریزی لازم به عمل می‌آید.