شناسهٔ خبر: 149514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت معابر مسکن مهر شهرستان سمیرم در مراحل پایانی قرار دارد

حسین منصور زاده /سمیرم / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم گفت: عملیات زیرسازی آسفالت معابر برای پروژه‌های مسکن مهر شهر سمیرم انجام شده و به زودی نیز روسازی و اجرای عملیات آسفالت به اتمام و بهره برداری می‌رسد.

حسین منصورزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ با بیان اینکه اقدامات لازم برای آسفالت معابر مسکن مهر بعمل آمده است اظهار کرد: در شهر سمیرم ۳ سایت مسکن مهر شامل ۳۶واحدی، ۱۰۵ واحدی و ۲۲۰ واحدی وجود دارد.   

وی افزود: عملیات زیرسازی آسفالت معابر برای این پروژه‌ها انجام شده و به زودی نیز روسازی و اجرای عملیات آسفالت به اتمام و بهره برداری می‌رسد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم بیان کرد: پروژه ۷۵ واحدی مسکن مهر شهر حنا درحال حاضر روسازی و آسفالت در دست اجرا بوده همچنین آسفالت معابر مسکن مهر شهر کومه نیز در مراحل پایانی است.  

وی در خصوص تخصیص زمین به مشمولین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: در فاز اول ۱۵ پلاک زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهر حنا تخصیص یافت که مراحل واگذاری در حال انجام است.  

منصورزاده خاطرنشان کرد: مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.  

وی گفت: براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند.