شناسهٔ خبر: 149532 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جمع هیئت اندیشه ورز مردمی سازی اداره کل مطرح کرد؛

هر اقدام عملی که به تسریع کار ارباب رجوع منجر شود یک گام ما را به مردمی سازی نزدیک‌تر می‌کند

03.jpg بدون تردید هر اقدامی که بتواند فرایند کارها را سرعت بخشیده و منجر به تسریع در خدمت رسانی به ارباب رجوع شود یک گام ما را به مردمی سازی و اهداف آن نزدیک تر خواهد کرد.

بنابرگزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز مردمی سازی اداره کل گفت : بدون تردید هر اقدامی که بتواند فرایند کارها را سرعت بخشیده و منجر به تسریع در خدمت رسانی به ارباب رجوع در اداره کل شود یک گام ما را به مردمی سازی و اهداف آن نزدیک تر خواهد کرد.

وی ادامه داد : قطعا و بدون تردید نتیجه ای که از مردمی سازی در دستگاه‌های اجرایی حاصل می شود می تواند باعث امید در بین آحاد مردم و جامعه شود.

در ادامه حمید ناصری مسئول مردمی سازی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت : طی این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون مبانی و اصول مردمی سازی، اهداف دولت از موضوع مردمی سازی را مطرح و همه اعضای هیئت درخواست کرد تا با همفکری به اجرای این امر مهم کمک کنند.

در ادامه این نشست پیشنهادات و طرح‌هایی نیز از سوی اعضای هیئت در حوزه مردمی سازی مطرح شد و بعد از گفتگو و تبادل نظر مقرر شد تا جلسات هیئت به صورت منظم برگزار شود و اعضای در جلسات آتی نظرات قابل اجرا در این راستا را ارائه کنند.