به گزارش پایگاه خبری وزارت و راه و شهرسازی( خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان گفت: طی ۷ ماهه امسال ۴ هزار و ۳۹۴ تماس با اپراتور استانی سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شده است.
مشتری گفت: همچنین طی۷ ماهه امسال، ۹۸۲ شکایت مردمی از طریق سامانه گویای ۱۴۱ در بخش های باری، مسافری و راه ها به ثبت رسید.
وی بیشترین شکایات ثبت شده در بخش باری را ۴۵۹ مورد (۱۰ درصد از کل تماس های اپراتور) برشمرد و خاطرنشان کرد: پرداخت نکردن کرایه، صدور بارنامه صوری، عدم پرداخت هزینه خواب و تخلیه نکردن بار، بیشترین شکایات در بخش باری طی این مدت بوده است.
این مسئول ادامه داد: شکایت ثبت شده مسافری در سامانه مذکور، ۱۲۳ مورد ( ۳ درصد از کل تماس های اپراتور) بوده که بیشترین شکایات در خصوص توقف بی مورد و تکراری، نرخ بلیت، خرید اینترنتی بلیت و تخلفات رانندگی است.
مشتری اظهارکرد: ۴۰۰ مورد از شکایات نیز در خصوص مشکلات راه در سامانه ۱۲۳ ثبت شد که ۹ درصد از کل تماس های اپراتور را شامل می شود و بیشترین شکایات درباره چاله و خرابی راه ها، نصب سرعت گیر بدون علائم هشدار دهنده و وجود لاشه حیوان و سنگریزه در جاده بوده است.