شناسهٔ خبر: 149638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب ۶ طرح در کمیته کارشناسی کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

پورمجیدی رییس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی مسکن و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶ طرح تولیدی خدماتی و طرح تفصیلی و تغییر کاربری در کمیته کارشناسی کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رضا پورمجیدی رییس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی مسکن و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه کمیته کارشناسی کارگروه امور زیربنایی، اظهار کرد: پیشنهاد طرح تفصیلی الحاق ۱۳۵ هکتار از اراضی به محدوده نهضت ملی مسکن در شهر قره ضیاالدین در این جلسه تصویب شد.

وی ادامه داد: طرح تغییر کاربری ۸.۸ هکتار از اراضی شهر سردشت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از دیگر موارد مصوب این جلسه بود.

رییس دبیرخانه کمیسیون های تخصصی مسکن و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین ۴ طرح تولیدی و صنعتی با نظر اعضا به تصویب رسید. 

پورمجیدی افزود: تمامی این طرح ها جهت بررسی اعضا، به کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی ارجاع داده می‌شوند.