شناسهٔ خبر: 149784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

افتتاح ۴۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری

ارسلان مالکی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان حدود چهار هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن روستایی، شهری، بافت فرسوده، خودمالکین و گروه‌های ساخت مورد بهره برداری قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی میرکل راه و شهرسازی درخصوص بازدید ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن کشور از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان، اظهار کرد: طی دو روز بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان در شهرستان‌های شهرکرد، فارسان و بروجن  انجام شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا در سفر رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان حدود چهار هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن روستایی، شهری، بافت فرسوده، خودمالکین و گروه‌های ساخت افتتاح شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه داد: در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به چهارمحال و بختیاری همچنین مقرر شد عملیات ساخت حداقل ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن همزمان با سفر ریاست جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شود.

مقصودی عنوان کرد: واگذاری ۴۰۰ قطعه از اراضی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان چهارمحال و بختیاری و کلنگ‌زنی آماده سازی سایت های نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی نیز یکی دیگر از تصمیمات اخذ شده است.

وی همچنین با اشاره به تصویب اصلاح طرح بیمه کارگران ساختمانی در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: بعد از حل موضوع بیمه کارگران ساختمانی، شتاب گروه‌های ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان افرایش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: در حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن موضوع هماهنگی بین بانک‌ها جهت ارائه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نیز مورد بررسی و تأکید قرار گرفت، همچنین با قول مساعد معاون وزیر، تأمین اعتبار خدمات عمومی از جمله مراکز آموزشی سایت‌های نهضت ملی مسکن در نقاط مختلف استان برنامه ریزی شد.

انتهای پیام