شناسهٔ خبر: 150393 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تأمین و تخصیص زمین برای مسکن کارکنان مپنا انجام شد

ببینید | تأمین و تخصیص زمین جهت مسکن کارکنان مپنا انجام شد در راستای عمل به دستور ریاست جمهور و استاندار البرز درخصوص تأمین مسکن کارکنان مپنا طی نشستی با میزبانی مدیرکل راه و شهرسازی البرز و با حضور مدیران گروه مپنا، روز چهارشنبه ۲۴ آبان تخصیص زمین برای ساخت مسکن انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ میزبان مدیران و نمایندگان گروه صنعتی مپنا بود و در راستای عمل به دستور ریاست جمهوری در سفر و بازدید از مجموعه مپنا مبنی بر تأمین مسکن شاغلین این مجموعه و تأکید استاندار البرز، توافقی بین راه و شهرسازی البرز و گروه مپنا امضا و طی تشریفات رسمی به نمایندگان این گروه اعطا شد.

خالقی گفت: تأمین مسکن کارکنان شرکت مپنا که در سطح ملی نیازهای بسیار مهم صنعت هوانوردی، ریلی، سلامت، تأمین توربین‌های موردنیاز وزارت نیرو را مرتفع می‌کنند و همچنین خدمات فاخر این مجموعه را عامل اصلی اولویت تأمین مسکن این قشر مهم و اثرگذار در سطح ملی و کشور دانست.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با تأکید بر نقش آینده‌ساز نخبگان افزود: بعد از امضای صورتجلسه و توافق مربوطه این رخداد مهم را به مجموعه وزارتی منعکس می‌کنیم تا مهر تأییدی باشد در عمل به مأموریت وزارت راه و شهرسازی در تأمین زمین نخبگان و صنعتگران.

وی افزود: این اراضی مشروط به ساخت هستند و بلافاصله پس از تحویل باید شروع به ساخت گردند.

وی همچنین تأکید کرد: هر دو زمین از موقعیت و مرغوبیت خوبی برخوردارند.

خالقی افزود: مپنا در هر دو قالب تأمین زمین دارای نقشه و پیمانکار گرید یک و روش تأمین زمین و ساخت توسط خود شرکت می‌تواند اقدام کند.

در ادامه مجتبی هاشمیان جانشین معاونت املاک و حقوقی افزود: این اراضی مشتمل بر ۲ قطعه به مساحت ۵ هزار متر مربع به ظرفیت ۱۶۰ واحد در فردیس کرج و قطعه‌ای در شهرک پیام ماهدشت به پیمانکاری شرکت سبلان پی البرز به مساحت ۴۱۳۴ متر مربع به ظرفیت ۱۳۰ واحد می‌باشند.

گفتنی است در پایان جلسه نیز تشریفات اعطا و تأمین زمین انجام شد و تفاهم‌نامه‌های مربوطه تبادل شد.