شناسهٔ خبر: 150472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی البرز معارفه شد

البرز معارفه سرپرست جدید معاونت املاک و حقوقی راه شهرسازی البرز با حضور تنی چند از مسئولان سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرکل و معاونین و رؤسای ادارات راه و شهرسازی روز شنبه ۲۷ آبانماه ۱۴۰۲ در محل سالن جلسات حوزه مدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز شنبه ۲۷ آبانماه ۱۴۰۲ معارفه صابر اسماعیل‌زاده به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی البرز با حضور نمایندگانی از سازمان ملی زمین و مسکن و مدیرکل و معاونین و رؤسای راه و شهرسای البرز در محل سالن جلسات مدیرکل برگزار شد.

در ابتدا رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی البرز ضمن خیرمقدم به سرپرست جدید به تشریح رسالت‌ها و مأموریت‌های مورد انتظار در حوزه املاک و حقوقی پرداخت و ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران املاک، از مدیران و همکاران خواست در همکاری و انتقال تجربیات به سرپرست جدید کوشا باشند.

وی افزود: با توجه به تجربیات صابر اسماعیل‌زاده در ستاد و در مجموعه سازمان ملی زمین و مسکن، شروع خدمت در صف و دستگاه اجرایی و استانی راه و شهرسازی البرز فرصتی غنیمت در جهت خدمت به مردم و شهروندان این استان با اهمیت است.

سپس صابر اسماعیل‌زاده سرپرست جدید معاونت املاک و حقوقی ضمن تشکر از اعتماد مدیران ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های آتی و استفاده از تجربیات همکاران، استان البرز جزء استان‌های شاخص باشد.

در ادامه نسایی معاون دفتر واگذاری سازمان ملی زمین و مسکن با عنایت به سوابق، تحصیلات و تجربه مرتبط، سرپرست جدید را جهت انجام رسالت‌های مربوطه مورد تأیید خطاب کرد.

در پایان این جلسه حمید صفری معاون توسعه مدیریت به قرائت ابلاغ سرپرست معاون املاک و حقوقی پرداخت و تشریفات اعطای ابلاغ توسط مدیرکل راه و شهرسازی انجام شد.