شناسهٔ خبر: 150648 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت 

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با انتشار پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

پنجم آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) سالروز تاسیس بسیج، مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امروز در این برهه که دشمنان و ایادی درصدد برهم زدن امن و امان این مرز و بوم و گرفتن آرامش از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند وجود بسیج، فرهنگ و روحیه بسیجی بیشتر از گذشته در کشور احساس می‌شود، چرا که بسیج از دل مردم بوده و با درایت و آینده نگری امام راحل تشکیل شده و اهداف عالیه‌ای دارد.

تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است و حیات دارد و اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت وجود دارد.

بسیجیان در تمام مقتضیات زمانی حاضر بوده و در این راستا می توان از سردار حاج قاسم سلیمانی که از بسیجیان مخلص بوده و برای این کشور شهید گونه تلاش کردند و در این راه هم به مقام شهادت نایل شدند، نام برد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بسیجیان با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی و خانواده بسیجی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری را از ایزد منان مسئلت دارم.