شناسهٔ خبر: 150883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ایمن سازی راه صورت گرفت؛

خط‌کشی ۱۵۳ کیلومتر از جاده‌های کاشان

خط‌کشی ۱۵۳ کیلومتر از جاده‌های کاشان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان از اتمام خط‌کشی ۱۵۳ کیلومتر از جاده‌های کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اصفهان)، علی اکبر آقایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان گفت: خط‌کشی ۱۵۳ کیلومتر از جاده‌های شهرستان در ۶ ماه نخست امسال با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد انجام شد. 

آقایی افزود: برای اجرای این حجم از عملیات ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است. 

وی اظهار کرد: خط کشی طولی محورها، آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان از جمله اقدامات انجام شده در مدت یادشده است. 

آقایی گفت: عملیات‌هایی نظیر احداث، تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی محورها، شانه‌سازی، اصلاح شیب شیروانی، ایجاد منطقه عاری از مانع در کنار راه‌ها، لکه‌گیری، آرام‌سازی جریان ترافیک با نصب سرعتکاه و همچنین اجرای شیار لرزاننده از دیگر اقدامات اجرایی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها است که این اداره در انجام آن اهتمام ویژه‌ای دارد. 

شهرستان کاشان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و دارای چهار بخش نیاسر، قمصر، برزک، مرکزی و حومه یکی از محورهای پرتردد گردشگری و راه ارتباطی بین استان اصفهان و استانهای همجوار قم و تهران است.