شناسهٔ خبر: 150923 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خبر داد؛

اخذ یک‌هزار و ۱۰۰ فقره سند تک برگ اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه

محمد هادی فرازبخت و جلسه قرعه کشی اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان از اخذ یک هزار و ۱۰۰ فقره سند تک برگ اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محمد هادی فرازبخت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تفکیک عرصه و اخذ اسناد تک برگی اراضی در اولویت کاری این اداره قرار دارد.  

وی افزود: بر این اساس برای تسهیل بخشی به روند اجرای طرح جهش تولید مسکن، با تلاش‌های به عمل آمده تا کنون یک هزار و ۱۰۰ فقره سند تک برگ اراضی در نظر گرفته شده برای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه اخذ شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: در رابطه با اراضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تعداد تقریبی ۱ هزار و ۷۰۰ فقره سند تفکیکی در دستور کار بوده که در حال تهیه نقشه شمیم توسط مشاور است.  

وی گفت: همچنین با توجه به الحاق مرحله دوم اراضی به محدوده شهری شهرستان ورزنه تعداد ۳ هزار و ۲۷۰ سند تفکیکی در حال طراحی توسط مشاور طرح تفضیلی است که پس از ابلاغ کمیسیون ماده ۵ در دستور کار اخذ سند تفکیکی قرار می‌گیرد.  

شهرستان ورزنه یکی از شهرستان‌های استان اصفهان، مرکز این شهرستان، شهر ورزنه است. این شهرستان از شمال با شهرستان نائین و شهرستان کوهپایه، از شرق با استان یزد، از غرب با شهرستان هرند، از جنوب با شهرستان جرقویه همسایه است.