شناسهٔ خبر: 150933 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه روسای ادارات شهرستانی مطرح شد؛

تاکید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بر الحاق اراضی در شهرستان ها در راستای طرح نهضت ملی مسکن

نشست شورای اداری راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی استان که با حضور معاونان و روسای ادارات شهرستانی برگزار شد بر الحاق زمین به شهرها در راستای طرح نهضت ملی مسکن تاکید ویژه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان استان گفت: برگزاری چنین جلساتی نقش موثری در پیشبرد امور خواهد داشت و از تمامی روسای ادارات درخواست دارم به غیر از برگزاری جلسه تعامل بیشتر با روسای ستاد و معاونین اداره کل داشته باشند تا کارها معطل نشده و با سرعت و دقت انجام گیرد.

وی ادامه داد: تا با همت و تلاش مضاعف، در راستای رفع مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی گام بردارند و مباحث مرتبط به ویژه شناسایی و تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را با پیگیری، هماهنگی و همکاری میان مجموعه‌ها حل و فصل کنند.

میرکریمی افزود: موضوع طرح نهضت ملی مسکن نیز دارای اهمیت بالا و ویژه ای می باشد و از روسای ادارات می‌خواهم ضمن ارتباط با فرمانداری ها و ادارات بنیاد مسکن اهتمام ویژه معطوف به این موضوع نمایند.

وی در پایان ضمن ارائه رهنمودها و دستورات لازم در راستای رفع چالش‌های موجود، بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها تاکید و سیاست‌ها و خط مشی کلی جهت پیشبرد امور در سال جاری را تبیین کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به راه اندازی کمیته نظام پیشنهادات ، نکته نظرات همکاران را در جهت پیشرفت سازمان و عملکرد این اداره کل مهم دانست و از مسئولین شهرستانی خواست تا در چارجوب این نظام فعالانه تلاش نمایند  و همچنین در ادامه تاکید نمود توجه به بحث تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع و صحیح  به مراجعین از جمله مواردی است که باید سرلوحه های کارمان قرار دهیم .

در حاشیه این نشست که معاونان املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری، مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی حضور داشتند هرکدام به بیان دیدگاهها و مسائل مرتبط با این جلسه پرداختند و در ادامه هرکدام از روسای شهرستانی با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد اداره خود نیاز ها و مسائل خود را بیان کردند.