شناسهٔ خبر: 150995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان خبر داد؛  

تخصیص زمین به تمامی متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان 

کریم طیاری - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان از اختصاص زمین به ۱۴۰۰ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان خبر داد و گفت با این اقدام تمامی متقاضیان تایید نهایی شده، تعیین تکلیف شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن شهرستان دهاقان با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.  

کریم طیاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان در این باره اظهار کرد: درشهرستان دهاقان از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح نهضت ملی مسکن، ۱ هزار و ۴۰۰ متقاضی پس از انجام بررسی و پالایش های لازم تایید نهایی شدند که طی ۲ مرحله قرعه کشی برای تعیین تکلیف زمین و اختصاص به متقاضیان حائز شرایط انجام شده است.  

وی افزود: در مرحله اول تخصیص زمین به ۶۷۶ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان انجام شد و در این مرحله نیز پس از انجام قرعه کشی به ۷۲۴ نفر دیگر از متقاضیان حائز شرایط زمین اختصاص داده شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: در اواسط سال ۱۴۰۱ با پیگیری هایی که صورت گرفت، طی ۲ مرحله و در مجموع ۶۰.۶ هکتار زمین به محدوده شهری شهرستان دهاقان برای پیشبرد جهش تولید مسکن الحاق شد.  

گفتنی است: پروژه ۱۰۸ واحدی دهاقان شامل ۵۴ بلوک ۲ طبقه با زیر بنای ۱۱ هزار و ۸۵۰ مترمربع می باشد که سازه آن از اردیبهشت ۱۴۰۱ شروع و در اردیبهشت ۱۴۰۲ با پیگری های به عمل آمده به پایان رسید و در حال حاضر عملیات نازک کاری آن در دست اقدام است که با توجه به پیشرفت ۷۶ درصدی پیش بینی می شود عملیات اجرایی این پروژه در خردادماه ۱۴۰۳ به پایان برسد.