شناسهٔ خبر: 150996 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی شهرستان فلاورجان پیگیری شد

چهره به چهره نمایندگان اصفهان در دیدار چهره به چهره نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با مردم شهرستان فلاورجان، مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی این شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ همزمان با سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان فلاورجان به اتفاق علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی، میزخدمت راه و شهرسازی در این شهرستان دایر شد.  

این دیدار چهره به چهره در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم شهرستان فلاورجان و ارائه خدمات مشاوره‌ای، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنان برنامه‌ریزی شد.  

جمعی از معاونین و رؤسای ذیربط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ادامه برنامه این سفر شهرستانی، با حضور در محل برپایی میزخدمت شهرستان فلاورجان، بصورت حضوری و چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان را مورد بررسی قرار دادند.    

عمده موضوعات مطرح شده فی‌مابین درخواست کنندگان و مسولان راه و شهرسازی استان اصفهان پیرامون پروژه های مسکونی، اراضی دولتی و وضعیت راهها بود که این دیدار نیز با اخذ پاسخ مناسب و دستیابی به راهکار مورد نظر مراجعین، با رضایت مردم عزیز شهرستان فلاورجان به پایان رسید.    

دیدار چهره به چهره در راستای تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی، رسیدگی به مسائل و درخواست‌های مردمی و گسترش روحیه جهادی و جریان‌سازی خدمت بی منت، به صورت دوره‌ای و هرهفته با سفر به شهرستان‌های استان انجام می‌شود تا گره گشایی از مشکلات مردم با سرعت بیشتری دنبال شود.