شناسهٔ خبر: 151013 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین اراضی برای مسکن کارکنان واجد شرایط نیروهای مسلح در آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اراضی موردنیاز برای تامین مسکن کارکنان واجد شرایط نیروهای مسلح تامین شده تا این طرح‌ها با شتاب بیشتری اجرایی شود و شاهد تسریع در بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار با مسوولان و فرماندهان نیروهای مسلح آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: پروژه‌های مسکن کارکنان واجد شرایط نیروهای مسلح در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرا می‌شوند و  زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه کارکنان واجد شرایط نیروی انتظامی را فراهم می‌کند. 

وی ادامه داد: با تدبیر انجام شده و حمایت راه و شهرسازی از طرح‌های مسکن، مشکل تامین مسکن کارکنان واجد شرایط رفع خواهد شد. 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بحث تامین معیشت کارکنان نیروهای مسلح، تامین مسکن مورد نیاز آنان است و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این راستا بسیاری از دغدغه‌ها را برطرف می‌کند. 

حمزه‌لو افزود: مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم به خصوص کارکنان نیروهای مسلح، مهمترین نیاز است و تأمین مسکن در جامعه دغدغه جدی بوده که دنبال می‌شود.