شناسهٔ خبر: 151180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه اداره کل راهداری استان همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ۱۵۱۰۸۳مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان در حاشیه مراسم تقدیر از بسیجیان اداره کل گفت: تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) همزمان با مراسم تقدیر از بسیجیان نمونه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان داشت: بسیاری از پیشرفت‌ها و امنیت کشور مرهون تفکر بسیجی است. 

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد. 

آهکی ادامه داد: حماسه آفرینی بسیج در روزگار سرنوشت ساز دفاع مقدس، ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است و اکنون نیز تفکر بسیجی در هر زمان و مکانی که نیاز باشد با ایثار و از خودگذشتگی در قامت زیبای بسیجیان به عرصه ظهور و بروز می‌رسد.

️وی خاطر نشان کرد: ۵ آذر ماه سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است. 

️آهکی با اشاره به ویژگی‌های بسیج گفت: خدمت بی‌منت، توجه به اهداف بلند نظام، فعالیت در همه عرصه ها، درک موقعیت موجود، فعالیت‌های جهادی با بیشترین بازده و کمترین هزینه در کار از جمله مهمترین ویژگی‌های بسیج است.