شناسهٔ خبر: 151295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد

انتصاب اصفهان با حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، حمیدرضا سلمانی به عنوان سرپرست اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی حکمی، حمیدرضا سلمانی را به عنوان سرپرست اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب کرد.  

در متن این حکم ضمن اشاره به تعهد، تخصص و سوابق اجرایی سرپرست جدید اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع این اداره‌کل، بر تعامل مناسب با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان و سایر حوزه‌های مربوطه همچنین برنامه ریزی و بهره گیری از ظرفیت های کارکنان، رعایت قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه و نهایت تلاش در انجام وظایف محوله تاکید شده است.  

در آئین تودیع و معارفه‌ای که به همین منظور با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان، رئیس اداره حراست و جمعی دیگر از مدیران و رؤسای این اداره‌کل برگزار شد، حمیدرضا سلمانی به عنوان سرپرست اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع این اداره کل معرفی و از تلاش‌های مهدی سینایی رئیس سابق این اداره قدردانی بعمل آمد.