شناسهٔ خبر: 151310 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین؛

تامین ۵/۵ هکتار جهت احداث طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد

کمیسیون ماده 5 اسفراین در خراسان شمالی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با تامین ۵/۵ هکتار از اراضی متعلق به راه و شهرسازی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، روزبه دادجو گفت: جلسه کمیسیون ماده پنج شهر اسفراین با بررسی ۲۹ پرونده در محل سالن جلسات استانداری و به ریاست رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیران عضو کمیسیون برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه یکی از مهمترین پرونده ها بحث تامین زمین ۵/۵ هکتار از اراضی متعلق به راه و شهرسازی بود که به دبیرخانه کمیسیون ارجاع شده بود و اعضا پس از بررسی موافقت خود را اعلام کردند.

دادجو افزود: در جلسه کمیسیون ماده پنج اسفراین نیز از مهمترین پرونده ها می توان به درخواست تغییر کاربری، حذف گذر، تثبیت گذر، افزایش سطح اشغال، تقاضای اخذ پروانه تجاری و احداث بنای تجاری مسکونی اشاره کرد و پس از بررسی مابقی پرونده ها و اعلام نظر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: مصوبات کمیسیون ماده پنج پس از ۲۱ روز کاری پس از ابلاغ اولیه و تأیید شورای عالی شهرسازی قابلیت اجرا دارند.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده پنج به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه کنند.