شناسهٔ خبر: 151414 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۳۳ میلیون تردد درمحورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان 

سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت ۳۳ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۷۰۸ تردد انواع وسائط‌نقلیه‌ در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی ۸ ماهه سال جاری خبر داد که این میزان نشان دهنده افزایش ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد با اعلام ثبت بیش از ۳۳ میلیون تردد درمحورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این حجم از تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار فعال در سطح محورهای مواصلاتی  شمال استان به ثبت رسیده است. 

وی در ادامه  گفت: در این مدت حجم تردد ورودی به استان ،یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۸۸۴  و حجم کل تردد خروجی از استان یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۸۰ بوده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به سهم ۱۶ درصدی  تردد وسایل نقلیه سنگین طی این مدت، تصریح کرد: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان، محور زاهدان_خاش و بالعکس، محور خاش-زاهدان و بالعکس و محور زاهدان_سه راهی دشتک و بالعکس بوده است.

کرد یادآور شد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.