شناسهٔ خبر: 151534 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تصویب ۳۱۲ طرح در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی

دکتر حمزه لو معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی امسال ۳۱۲ طرح در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این طرح‌ها در ۳۹ جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی شده است. 

وی با اشاره به مجموع پرونده های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، ادامه داد: در مجموع ۳۳۴ پرونده در کمیسیون ماده ۵ این استان مطرح شده بود که ۳۱۲ مورد مصوب و باقی به برررسی مجدد ارجاع داده شدند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این طرح‌ها در شهرهای ارومیه، خوی، سیه چشمه، دیزج دیز، مهاباد، اشنویه، بوکان، پیرانشهر، تکاب، میاندوآب و نقده بودند که ر جلسه مطرح و بررسی شدند.

عطایی افزود: تغییر کاربری و سطح اشغال و نیز افزایش تراکم اراضی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در جلسات کمیسیون ماده ۵ هستند که جهت پاسخگویی به نیازهای مردم استان مطالعه و بررسی می‌شوند. 

وی اظهار داشت: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.