شناسهٔ خبر: 151538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تحویل ۲۴ هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی به راه و شهرسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۴ هزار هکتار از اراضی ملی این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جلسه بررسی مسائل حقوقی و قضایی پروژه های عمرانی استان، اظهار داشت: این آمار در کل کشور ۵۰ هزار هکتار بوده که این آمار نشان از عملکرد درخشان راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بخش است.

وی ادامه داد:  این اراضی طی ۲ سال گذشته شناسایی گردیده و در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تحویل راه و شهرسازی شده است.

وی ادامه داد: اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده و برای این امر از تمام ظرفیت منابع طبیعی و تغییر کاربری در استان استفاده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:  تهیه بانک اطلاعاتی از املاک و مستغلات تحت تملک اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی از دیگر امورات مورد توجه است و این اطلاعات باید تهیه شده و به روزرسانی گردد تا مشکلی در روند اجرای امورات وجود نداشته باشد.

حمزه‌لو بیان کرد:  ارتباط موثر اداره کل راه و شهرسازی با دستگاه های نظارتی و قضایی موجب پیشرفت طرح های عمرانی شده و در این بین نقش و جایگاه ویژه کارکنان راه و شهرسازی بیش از پیش نمایان است.

وی اضافه کرد: حمایت قضایی و حقوقی از انجام پروژه های عمرانی جهت رفع مشکلات حقوقی و قضایی و عدم توقف یا کاهش سرعت انجام پروژه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در حال انجام است.