شناسهٔ خبر: 151581 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز

2 هزار واحدی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به همراه جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های خدمات رسان از پروژه ۲ هزار واحدی اهواز مسکن مهر نفت اهواز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش به منظور آشنایی و اطلاع از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه چگونگی ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی از سوی دستگاه‌های دستگاه های خدمات رسان از این پروژه بازدید کرد.

بیات منش در این بازدید با تاکید بر بالا رفتن سرعت تکمیل واحدهای ساختمانی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده به تدریج اعتبارات خوبی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر در حال تزریق به پروژه‌های مسکن می‌باشد که این مهم سرعت اتمام پروژه‌ها را بالا می برد.

وی گفت: در این بازدید با برخی از پیمانکاران نشست‌های جداگانه‌ای داشته مسائل و مشکلات آنها بررسی و حل شده است.

بیات منش ابراز امیدواری کرد: با تزریق منابع مالی جدید به این پروژه تا پیش از پایان سال جاری بخشی از واحدهای در حال احداث تکمیل شده و به متقاضیان واگذار گردد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: در راستای رفاه حال ساکنین نیز چند پروژه محوطه سازی و تکمیل معابر تعریف شده و بزودی پیمانکارشان نیز انتخاب خواهد شد.

در این بازدید که مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نیز حضور داشت، نشستی با برخی از اهالی این محل برگزار شد و درخواست های ساکنین مطرح شد.

عملیات اجرایی پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز پس از انعقاد تفاهمنامه همکاری میان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازی در زمینی به مساحت حدود ۳۸ هکتار آغاز شد.

 این پروژه از معدود پروژه‌های مسکن مهر کشور است که در بافت شهری کلانشهر اهواز اجرا شده و دارای ۱۰ قطعه کاربری آموزشی ۵ قطعه کاربری تجاری محله‌ای کاربری پارکینگ ۴ قطعه کاربری خدمات و تاسیسات شهری دو قطعه کاربری اداری دو قطعه کاربری ورزشی دو قطعه کاربری درمانی دو قطعه بازار بازار روز دو قطعه کاربری مذهبی و دو قطعه کاربری فرهنگی که بخشی از آنها در حال ساخت و ساز است.