شناسهٔ خبر: 151630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان منصوب شد

بهبهان معارفه طی حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی بهبهان با حضور ابوذر رضایی، معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان و سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه حسین غلامی سرپرست پیشین تودیع و میثم مصاحب به عنوان رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان بهبهان معارفه شد.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در این آئین اظهار کرد: پیشبرد اهداف اداره کل در چهارچوب وظایف ابلاغی و خدمت به شهروندان با هماهنگی فرماندار باید در سرلوحه کار رئیس جدید اداره قرار گیرد.

رضایی ادامه داد: تکمیل پروژه مسکن مهر بهبهان، پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت از جمله برنامه‌های مهم اداره راه و شهرسازی بهبهان در دوره جدید باید باشد.

معاون توسعه و منابع اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تقدیر از رئیس پیشین اداره راه و شهرسازی بهبهان گفت: تغییر در مناصب و جایگاه‌ها اجتناب ناپذیر است و این تغییرات در راستای بهبود کار و خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

 در این جلسه فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از عملکرد حسین غلامی سرپرست پیشین این اداره گفت: اداره راه و شهرسازی بهبهان در چند ماه اخیر با زحمت های مهندس غلامی به نظم و آرامش رسیده بود و به عنوان رییس شورای مسکن شهرستان از ایشان تشکر و قدردانی کرده و برایشان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: برای آقای مصاحب نیز آرزوی موفقیت دارم و به عنوان رییس شورای مسکن شهرستان از ایشان توقع کار و تلاش بیش از پیش دارم.

به گفته فرماندار شهرستان بهبهان در حوزه مسکن و شهرسازی دو کار مهم وجود دارد، اول نهضت ملی مسکن و دوم طرح جوانی جمعیت و از مدیر جدید انتظار می رود پرونده های مختلف را هرچه سریع تر تعیین تکلیف کند.

فرماندار بهبهان افزود: هرجا که لازم باشد حمایت های لازم را انجام خواهیم داد و انتظار ما رعایت مر قانون است، هرجا قانون هر چیزی را تعیین کرد باید انجام شود.

سید ولی الله موسوی گفت: انتظار داریم با همکاری همه جانبه رتبه شهرستان را در زمینه مسکن ملی ارتقا دهیم.