شناسهٔ خبر: 15164 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش‌بینی کاهش دمای هوا تا ۱۲ درجه در مرزهای شلمچه و چذابه

هوا شناسی - گردو غبار طوفان مدیرکل هواشناسی خوزستان اعلام کرد: براساس پیش بینی ها، دمای هوا در مرزهای شلمچه و چذابه از روز جمعه ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کوروش بهادری روز پنجشنبه به ایرنا گفت: برای مرزهای چذابه و شلمچه در غرب و جنوب غربی خوزستان پدیده خاص هواشناسی گزارش نشده و فقط کاهش دما پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: در بارش های چهارشنبه شب خوزستان، شهرستان لالی در شمال این استان با ۴۵ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشت.

وی ادامه داد: میزان بارش در شامگاه چهارشنبه در گتوند ۴۱ میلیمتر، شوش ۲۰ میلیمتر، آغاجاری شش، لالی ۴۵، هفتکل ۱۹، مسجد سلیمان ۳۰، بهبهان پنج، شادگان شش، دزفول ۱۸، اندیمشک ۲۳، بستان ۱۶، ایذه ۱۴، اهواز هفت، آبادان شش و امیدیه هشت میلیمتر گزارش شده است.

وی پیش بینی کرد که آسمان مناطق شمال و شرق خوزستان پنجشنبه شب بارانی است و در دو روز آینده نیز بیشتر مناطق استان شاهد مه صبحگاهی خواهد بود.

بهادری بیان کرد: سامانه بارشی دیگری از اواخر روز شنبه هفته آینده در خوزستان فعال می شود که در تمام نقاط این استان شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی افزود: طبق اطلاعیه ای که دو روز گذشته از سوی اداره کل هواشناسی استان به فرمانداری های خوزستان و ستاد بحران استان اعلام شد فرمانداری ها به توصیه ها عمل و تمهیدات مناسبی را در مناطق آب گرفته اجرا کردند.

نظر شما