شناسهٔ خبر: 151705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی پنج پرونده درخواست شهروندان دوگنبدان در کمسیون ماده ۵ استان کهگیلویه وبویراحمد

جلسه 1 جلسه کمیسیون ماده پنج شهر دوگنبدان با موضوع و دستور کار بررسی پرونده‌های مورد درخواست شهروندان برگزار و منجر به صدور ۵ رای شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)، محمد راستا مدیرکل راه وشهرسازی کهگیویه وبویراحمد گفت: تمام مصوبه‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ با تشکیل جلسات کارشناسی وبا رعایت ضوابط شهرسازی و معماری در کمیته کار بررسی‌های فنی تعیین تکلیف می‌شوند و در نهایت با نظر اعضای جلسه مورد تصویب یا مخالفت قرار می‌گیرند. 

وی افزود: براساس ماده۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، جلسات کمیسیون ماده ۵ به منظور بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی و شهری و تغییرات آن با حضور اعضای کمیسیون تشکیل می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به روند مطلوب تشکیل جلسات کمیسیون ماده ۵ استان وآمار مصوبات سال جاری گفت: در این جلسه ۵ پرونده در دستور کار قرار گرفت که منجر به صدور دو رای موافق و سه رای مخالف شد. 

لازم به ذکر است این جلسه به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دبیری اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های عضو کمیسیون در محل سالن جلسات معاون عمرانی برگزار شد.