شناسهٔ خبر: 151708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل پروژه باند دوم محور یاسوج به سمیرم چشم انتظار اعتبارات

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه پروژه مهم راهسازی در شهرستان بویراحمد نیازمند تزریق اعتبارات برای پیشرفت مناسب هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه  و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)، محمد راستا در حاشیه بازدید از پروژه پل سریز، با اشاره به نیاز پروژه های راهسازی به تزریق اعتبارات، گفت: این پروژه در باند دوم محور یاسوج - سمیرم، شروع به کار شده و به نسبت اعتبارات پیشرفت خوبی داشته است. 

وی افزود: تنها مشکل این پروژه کمبود اعتبار است که اگر به موقع تزریق نشود ممکن است کار کُند یا تعطیل شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مهم راهسازی در شهرستان بویراحمد تقاطع غیر هم سطح مهریان در جاده یاسوج- اقلید است که پیشرفت ۴۰ درصدی دارد. 

وی تصریح کرد: پروژه تقاطع غیر هم سطح مهریان نیز با کمبود اعتبار و معارضات محلی مواجه است که پیگیر تزریق اعتبار و رفع معارضات پروژه هستیم. 

راستا خاطرنشان کرد: پروژه پل دوم محور یاسوج - سمیرم در منطقه «بنسنجان» یاسوج سومین پروژه مهم راهسازی در بویراحمد است که مبلغ قرارداد آن ۸۳ میلیارد تومان است. 

وی با بیان اینکه این پروژه نیز با کمبود اعتبار مواجه است، افزود: چون هزینه‌های راه‌سازی بسیار بالا است و نیازمند تزریق و تخصیص به موقع اعتبار است، اگر اعتبار به موقع نرسد، پیشرفت پروژه با مشکل مواجه می‌شود.