شناسهٔ خبر: 15177 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مديركل برنامه ريزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن خبرداد:

بازپرداخت كامل بهای بليت مسافران واگن دچار نقص فنی شده مشهد -اراك -ملاير

ریل قطار مديركل برنامه ريزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن ضمن تشرح علت نقص فنی واگن قطار مشهد- اراك - ملاير از بازپرداخت ۱۰۰ درصدی بهای بليت مسافران واگن دچار نقص فنی شده در اين قطار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران؛مرتضي جعفري مديركل برنامه ريزي و نظارت بر خدمات مسافري راه آهن با تشريح علت نقص فني يكي از واگن هاي قطار مشهد- اراك- - ملايرگفت: روز گذشته قطار مشهد- اراك- ملاير به دليل نقص فني يكي از سالن هاي خود وبراساس اعلام نظر كارشناسان فني در ايستگاه نقاب متوقف شد و نهايتا مسافران اين واگن به رستوران قطار منتقل و قطار به سيرخود ادامه داد.

وي افزود : با توجه به تدابيرانديشيده شده با ورود اين قطار به ايستگاه تهران يك واگن به اين قطار اضافه شده و مسافران با استقرار در واگن جديد به مقصد اعزام شدند.

مديركل برنامه ريزي و نظارت بر خدمات مسافري راه آهن ضمن پوزش از مسافران ياد شده از استرداد كامل بهاي بليت مسافران اين واگن خبرداد و اعلام كرد مسافران مربوطه مي توانند به مدت يك ماه با مراجعه به آژانس هاي مسافرتي و مراكز فروش بليت قطار نسبت به دريافت آن اقدام كنند.

نظر شما