شناسهٔ خبر: 151915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست روسای ادارات و کارپردازان با هدف ارتقای شاخص‌های شفافیت مالی در ایلام برگزار شد

جلسه کارکنان مالی نشست هم ‌اندیشی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام با روسای ادارات تابعه، کارپردازان و بخش های مختلف امور اداری با هدف تقویت شاخص‌های شفافیت مالی و ارتقای رویه‌های هماهنگ و منسجم مالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( ایلام)،مسعود کوشکی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان ایلام در جلسه هم اندیشی با کارکنان مالی این اداره کل، اظهار کرد: این نشست‌ها باید به صورت منظم تداوم داشته باشد و روسای ادارات وکارپردازان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کنند.

وی هدف از برگزاری چنین نشستی را تقویت رویه‌های هماهنگ و منسجم مالی در سطح اداره کل دانست و گفت: این مهم سبب ارتقاء، تقویت شفافیت و سلامت مالی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه این جلسات سبب پی بردن مدیران به نواقص و مشکلات پنهان مانده از دیدشان در نحوه ی مدیریت است، ادامه داد: در این جلسات، نواقص برای مدیر روشن شده و جهت برطرف کردن آنها اقدام می کنند.

گفتنی است در این نشست که با حضور بخش های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار شد، روسای ادارات و کارپردازان دیدگاه‌ها، نقطه ‌نظرات و مشکلات حوزه کاری خویش را بیان کردند و به سوالات کارکنان که با حوزه مدیریتی آنان مرتبط بود پاسخ دادند.